Dag meneer, eh… mevrouw? Niet weten hoe je iemand aan de balie of aan de telefoon moet aanspreken kan zorgen voor pijnlijke situaties. Voor jou als publieke dienstverlener en al helemaal voor de persoon met wie je te maken hebt. >>                                            

Heb je telefonisch of aan de balie klantcontact met bewoners of bezoekers? En heb je wel eens iemand ontmoet van wie je niet wist of je meneer of mevrouw ging zeggen? Zou je graag willen weten hoe je professioneel met transgender personen om gaat? Volg dan deze korte interactieve online training.

Aan de hand van ervaringsverhalen, achtergrondinformatie en een checklist ontdek je hoe je op een respectvolle manier met transgender personen om kan gaan. Zeg je ‘meneer’ of ‘mevrouw’? Of iets anders? Hoe ga je professioneel met zulke situaties om en hoe voorkom je dat je transgender personen onbedoeld kwetst? Deze korte e-learning beantwoordt onder andere deze vragen in ongeveer 15 minuten.

    • Deelname: Gratis
    • Duur: 15 minuten
    • Voor wie?: De training is breed inzetbaar en uitermate geschikt voor medewerkers werk en inkomen, toezichthouders, receptionisten, telefonisten en baliemedewerkers van overheidsinstellingen, bedrijven en maatschappelijke organisaties.
    • Accreditatie: Nee