Dag meneer, eh… mevrouw? Niet weten hoe je iemand aan de balie of aan de
telefoon moet aanspreken kan zorgen voor pijnlijke situaties. Voor jou als
publieke dienstverlener en al helemaal voor de persoon met wie je te maken
hebt.
>>
HEB JE TELEFONISCH OF AAN DE BALIE KLANTCONTACT MET BEWONERS OF BEZOEKERS?
EN HEB JE WEL EENS IEMAND ONTMOET VAN WIE JE NIET WIST OF JE MENEER OF
MEVROUW GING ZEGGEN? ZOU JE GRAAG WILLEN WETEN HOE JE PROFESSIONEEL MET
TRANSGENDER PERSONEN OM GAAT? VOLG DAN DEZE KORTE INTERACTIEVE ONLINE
TRAINING.
AAN DE HAND VAN ERVARINGSVERHALEN, ACHTERGRONDINFORMATIE EN EEN CHECKLIST
ONTDEK JE HOE JE OP EEN RESPECTVOLLE MANIER MET TRANSGENDER PERSONEN OM KAN
GAAN. ZEG JE ‘MENEER’ OF ‘MEVROUW’? OF IETS ANDERS? HOE GA JE
PROFESSIONEEL MET ZULKE SITUATIES OM EN HOE VOORKOM JE DAT JE TRANSGENDER
PERSONEN ONBEDOELD KWETST? DEZE KORTE E-LEARNING BEANTWOORDT ONDER ANDERE
DEZE VRAGEN IN ONGEVEER 15 MINUTEN.
*
* DEELNAME: Gratis
* DUUR: 15 minuten
* VOOR WIE?: De training is breed inzetbaar en uitermate geschikt voor
medewerkers werk en inkomen, toezichthouders, receptionisten, telefonisten
en baliemedewerkers van overheidsinstellingen, bedrijven en
maatschappelijke organisaties.
* ACCREDITATIE: Nee